Ilmoita yhteystiedot huolellisesti, jotta pääsemme käsittelemään reklamaatiotasi viivytyksettä. Reklamaatioihin pyrimme vastaamaan 2-3 arkipäivän kuluessa. Reklamaatio on tehtävä 14 vrk:n kuluessa toimituksesta.
Osio Oy käsittelee reklamaatiot ainoastaan kirjallisena. Näin voimme vähentää väärinymmärryksiä. Reklamaatiot käsitellään tiimissä, joka toimii suoraan toimitusjohtajan alaisuudessa.
Aiheettomista reklamaatioista veloitamme vähintään 25 euroa (sis. alv) ja enintään todellisten käsittelykulujen määrän. Aiheeton reklamaatio voi olla esim. itse aiheutettu vika.
Tuotevirhe
Jos toteamme, että tuotteessa on valmistusvirhe, toimitamme ensisijaisesti uuden tuotteen. Viallinen tuote on palautettava Osio Oy:lle ellei toisin sovita.
Palautukset
Matkahuollon kautta koodilla 9533960.
Kuljetusvauriot
Kun vastaanotat paketin, tarkasta sen kunto. Mikäli pakkauksessa on näkyviä vaurioita, on se kirjattava kuljettajan antamaan vastaanottorahtikirjaan. Näkyvän ruhjeen tapauksessa pakkaus on avattava ja sisällön vahingot tarkistettava ja merkittävä huomiot rahtikirjaan.
Yritykset: Kuljetusvaurioista vastaa kuljetusliike.
Kuluttajat: Tee reklamaatio kuljetusvauriosta Osio Oy:lle.
Takuu
Osio-sälekaihtimilla on 2 vuoden takuu, joka koskee materiaali- ja valmistusvirheitä.
Lähetä reklamaatio kuvan kanssa tämän sivun reklamaatiolomakkeella, tai